Monday 2 September 2013

kenali CoQHealth Shaklee

Posted by Unknown at 11:49
jom kita kenali apa itu CoQHealth Shaklee.. Info ini di kopipes dari salah seorang rakan Group Shaklee yep! 


CoQHealth mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28 mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau. Ianya didatangkan di dalam kapsul bioavailable dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang baik

APAKAH PERBEZAAN PRODUK CoQHealth PLUS SHAKLEE?

♜ Anda memerlukan 1.7kg ayam atau 28 cawan brocolli bagi mendapatkan jumlah yang sama dengan 28 mg CoQ10 di dalam CoQHealth Plus.

♜ Kombinasi CoQ10 dan Vitamin E dapat mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat dalam Vitamin E kerana CoQ10 membantu menjana semula vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan kepada sel tubuh.

♜ Ekstrak Teh Hijau yang terdapat dalam CoQHealth Plus ini mengandungi procyanidins yang dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung).

♜ CoQ10 dihasilkan daripada bahan semulajadi melalui kaedah penapaian yis, dan sumbernya telah diuji dan diyakini ramai.

♜ Ianya tanpa Gluten,

KEBAIKAN CoQHealth SHAKLEE:

Ini adalah ringkasan kebaikan CoQHealth Shaklee pada pengguna,
  • Ia untuk meningkatkan tenaga. Ambil satu caps selepas breakfast, badan akan rass bertenaga sepanjang hari, tak de semput dah, so, boleh terkejar-kejar naik tangga ;)
  • Bertindak sebagai sunblock untuk satu badan. Sesuai sangat untuk sape yang bekerja dibawah pancaran matahari. Tak payah nak tempek krim suncblock dah, ambil satu cap, terus cover satu badan.
  • Untuk pesakit jantung. Ia membantu untuk mengelakkan terjadinya Atherosclerosis, iaitu jantung tersumbat. Memberi tenaga untuk jantung mengepam darah. (saya akan bincangkan lebih detail untuk next entry, inshaAllah)
  • merupakan antioksidan terbaik yang semula jadi. Psst.. Dato' Siti NurHaliza pom duk amal CoQHealth ni. Kalau nak cantik, sihat dan aktif macam beliau boleh la contact saya ;)

pm or whatsapp me for details and BEST price!!
013-3439646 | 013-3361614

0 comments:

Post a Comment

 

little gift from a big heart Copyright © 2009